OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Vplyv hudby a hudobných činností na prospech a správanie žiaka v tranzitívnom období
Citace
KRÁLOVÁ, E. Vplyv hudby a hudobných činností na prospech a správanie žiaka v tranzitívnom období.
In:
Musica et educatio II..
Ružomberok: Verbum. Vydavateľstvo KU., 2011. Verbum. Vydavateľstvo KU., 2011. s. 108-117. ISBN 978-80-8084-696-1.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
199
Strana od:
108
Strana do:
117
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8084-696-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Musica et educatio II.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Verbum. Vydavateľstvo KU.
Místo vydání:
Ružomberok
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Musica et educatio II. Celoslovenská konferencia doktorandov.
Místo konání konference:
Ružomberok
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
educational process, integration of music, interventionist program, transitions
Popis v původním jazyce:
Príspevok sa zaoberá výskumom vplyvu hudby na vzdelávacie výsledky a správanie žiakov, ktorí prešli z 1. na 2. stupeň ZŠ. Aplikovali sme 7-mesačný intervenčný program, ktorý pozostával z hudobných činností integrovaných do výučby anglického jazyka a reprodukovanej hudby aplikovanej do vyučovacieho procesu, v našom prípade do predmetu výtvarná výchova. Porovnali sme výsledky tohto programu u prepubescentov v experimentálnej a kontrolnej triede.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with the research of the impact of music on academic results, behavior and strength in 5 graders straightway after they moved to middle school. We applied a 7-month interventionist program consisting of music integrated in English lessons and background music in art lessons at an experimental class of tested group of prepubescents in transitive period.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules