OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Utilization of Adaptive e-Learning in Biology
Citace
Kostolányová, K. a Veřmiřovský, J. Utilization of Adaptive e-Learning in Biology.
In:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. s. 7-12. ISBN 978-80-244-2720-1.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
7
Strana do:
12
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-244-2720-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
eLearning, LMS, learning styles, study materials, multimedia, biology
Popis v původním jazyce:
The paper is focused on a new model of learning which is based on individual learning styles of students. Adaptive individualized instruction consists of three modules - a student module, an author module and an adaptive module. The paper describes the various modules and subsequent application of adaptive personalized instruction in biology.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused on a new model of learning which is based on individual learning styles of students. Adaptive individualized instruction consists of three modules - a student module, an author module and an adaptive module. The paper describes the various modules and subsequent application of adaptive personalized instruction in biology.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12011MQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules