OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Utilization of Adaptive e-Learning in Biology
Citace
Kostolányová, K. a Veřmiřovský, J. Utilization of Adaptive e-Learning in Biology.
In:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. s. 7-12. ISBN 978-80-244-2720-1.
Subtitle
Publication year:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
6
Page from:
7
Page to:
12
Form of publication:
ISBN code:
978-80-244-2720-1
ISSN code:
Proceedings title:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nové technologie ve vzdělávání: vzdělávací software a interaktivní tabule
Conference venue:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
eLearning, LMS, learning styles, study materials, multimedia, biology
Annotation in original language:
The paper is focused on a new model of learning which is based on individual learning styles of students. Adaptive individualized instruction consists of three modules - a student module, an author module and an adaptive module. The paper describes the various modules and subsequent application of adaptive personalized instruction in biology.
Annotation in english language:
The paper is focused on a new model of learning which is based on individual learning styles of students. Adaptive individualized instruction consists of three modules - a student module, an author module and an adaptive module. The paper describes the various modules and subsequent application of adaptive personalized instruction in biology.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12011MQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules