OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra hudební výchovy (45010)
Title:
Hudební vzdělávání v systému jihokorejského školství - sonda do vzdělávací minulosti korejských studentů na 1st International school of Ostrava
Citace
MARHEVSKÁ, V. Hudební vzdělávání v systému jihokorejského školství - sonda do vzdělávací minulosti korejských studentů na 1st International school of Ostrava. ISBN 978-80-7290-323-8.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
Page to:
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7290-323-8
ISSN code:
Proceedings title:
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Neuveden
Place of publishing:
Neuveden
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe V.
Místo konání konference:
Ústí nad Labem: KHV Univerzity J. E. Purkyně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Korean students, teaching Music, historical, pedagogical view of special school enviroment.
Annotation in original language:
Autorka příspěvku popisuje zkušenosti se vzděláváním korejských studentů na soukromém mezinárodním gymnáziu. Do souvislosti klade předchozí zkušenost svých studentů, kteří přicházejí z odlišného vzdělávacího prostředí. Toto prostředí pak charakterizuje z hlediska historického, obecně pedagogického a hudebně pedagogického.
Annotation in english language:
The authoress describes the experience of teaching the Korean students at international private secondary school. She puts into context previous experience of its students who come from different educational enviroment. She characterizes this special enviroment from historical, pedagogical and music educational terms then.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules