OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Pedagogická fakulta (45000)
Název:
Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit?
Citace
Škrabánková, J. Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit?: Gifted children in reforming education - can we teach them?.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí - Sapere Aude 2011..
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2011. MAGNANIMITAS, 2011. s. 13-22. ISBN 978-80-904877-2-7.
Podnázev
Gifted children in reforming education - can we teach them?
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
674
Strana od:
13
Strana do:
22
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-904877-2-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí - Sapere Aude 2011.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Vědecká konference s mezinárodní účastí - Sapere Aude 2011.
Místo konání konference:
Hradec králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Talent, gifted pupil, teacher´s creativity, preparing to work with gifted pupils, self reflection, awareness, reform, RVP ZV
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů a studentů na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně žáků nadaných. Učitelé potřebují pro práci s nadanými žáky vhodné přístupy, které rozvíjejí jejich talent. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumů, zaměřených na možnosti rozvoje nadání, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers and students concerning pupils with special educational needs, specifically of gifted pupils. For work with talented pupils teachers need sufficient amount suitable approaches developing talent of these pupils. The contribution presents results of the research aimed to development possibilities of talent that teachers offer to gifted students in connection with demands of Framework educational programme for elementary education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A11011ES
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules