OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Osoby s mentálním postižením v sociální komunikaci
Citace
Zezulková, E. Osoby s mentálním postižením v sociální komunikaci.
In:
Wsparcie instytucjonalne osób niepelnosprawnych w Polsce i Republice Czeskiej.
první. vyd. Cieszyn: Wydawnictwo, 2010. s. 68-88. ISBN 978-83-931587-1-3.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-931587-1-3
Název knihy v originálním jazyce:
Wsparcie instytucjonalne osób niepelnosprawnych w Polsce i Republice Czeskiej
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Cieszyn
Název nakladatele:
Wydawnictwo
Označení vydání
(číslo vydání):
první:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
20
Počet stran knihy:
195
Strana od:
68
Strana do:
88
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
verbal communication, educational communication, communicative competence, school integration, social integration, students with mild mental retardation, communication skills, the ability of brain differentiation, differentiation phoneme, phonemic awareness.
Popis v původním jazyce:
Úroveň komunikační kompetence je významným prekurzorem socializace osob se zdravotním postižením. Příspěvek popisuje podmínky vývoje řeči u dětí s mentální retardací a specifika používání řeči v sociálním kontextu. Zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací .
Popis v anglickém jazyce:
The level of communication competence is an important precursor to the socialization of persons with disabilities. This paper describes the conditions of speech development in children with mental retardation and specific use of language in a social context. Justifies the need for a systematic effect on speech development in children with mild mental retardation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1101136
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules