OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název
*
:
Zdravá škola
Citace :
Šimíčková-Čížková, J. Zdravá škola.
In:
Zdravá škola.
Poniky: Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela, 2010. Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela, 2010. s. 264-271. ISBN 978-80-557-0111-0.
Podnázev :
Rok
*
:
2010
Obor
*
:
Psychologie
Počet stran
*
:
8
Strana od
*
:
264
Strana do
*
:
271
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-557-0111-0
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Zdravá škola
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
*
:
Poniky
Stát vydání :
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference :
Zdravá škola
Místo konání konference
*
:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
motivation, health, SEIQoL, teachers, protective factors
Popis v původním jazyce
*
:
Studie se zabývá motivačními indikátory u učitelských profesí. Pomocí metody SEIQoL jsme zhodnotili hodnotu protektivních a negativních faktorů subjektivně vnímaných učiteli. Zkoumány byly také faktory přetížení, životní spokojenosti, které byly zkoumány pomocí grafické škály. Složení výzkumného souboru obsahovalo jak studenty učitelských profesí, tak i již učících pedagogů.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The study deals with motivational criteria of the teachers´ profession. Through SEIQoL method, we assess the value of protective and negative factors and subjectively perceived teachers´ workload, health issues level and life satisfaction on an appropriate graphic scale. Our research sample constists of professional teachers and students of teaching profession.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules