OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Identifikace matematicky nadaných žáků na 1. stupni ZŠ
Citace
Kovářová, R. Identifikace matematicky nadaných žáků na 1. stupni ZŠ.
In:
Talent a nadání ve vzdělávání.
Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2010. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2010. s. 107-119. ISBN 978-80-210-5330-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
245
Strana od:
107
Strana do:
119
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-210-5330-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Talent a nadání ve vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Talent a nadání ve vzdělávání
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
identification, extraordinary gift, matematical gift, identification scales, test methods
Popis v původním jazyce:
Současná doba klade vysoké nároky na jednotlivé členy své společnosti, zejména co se týká uplatnitelnosti a úspěšnosti, a to jak v dětství, tak i v dospělém životě. Proto je pochopitelné, že si žádná soudobá společnost nemůže dovolit hazardovat s potenciálem jednotlivců. Všichni odborníci, kterých se daná problematika dotýká, si uvědomují fakt, že počet úspěšných členů společnosti je ovlivněn efektivní podporou nadaných dětí již od útlého věku. V rámci identifikace mimořádně nadaných dětí a žáků jsou zejména psychology sestavovány nejrůznější identifikační škály určené pro učitele a rodiče sloužící k primární identifikaci možného mimořádného nadání. V souladu s těmito snahami jsme se pokusili stanovit jistá kritéria, která zkvalitňují primární identifikační proces na základní škole.
Popis v anglickém jazyce:
Contemporary period and situation puts a lot of demands on individual members of the society, especially on their individual using skills and successfulness from one´s childhood to adulthood. That is the reason why every society can´t risk the potential of its people. All the professionals who deal with this problem are aware of the fact that the number of successful members of society raise due to effective support and education of children since the early childhood. Mostly the identification process means preparing or setting various scales and tests for teachers and parents to primary exposure extraordinary talents of its children. The main task of our research was try to build special criterions which would make the identification process better and increase its quality.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A110104N
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules