OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Školy bez agresivity
Citace
Ries, L. Školy bez agresivity. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, PdF, Katedra sociální pedagogiky, 2010. Ostravská univerzita v Ostravě, PdF, Katedra sociální pedagogiky, 2010.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě, PdF, Katedra sociální pedagogiky
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pohledy expertů na mezilidské vztahy ve školách ostravského regionu
Místo konání konference:
Malenovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
philosophic-pedagogical conception; spirituality and education; labor school; beauty, art and education; pedagogics as philosophy, science and art
Popis v původním jazyce:
Školy bez agresivity jsou založeny na skutečné, nikoliv pouze proklamované pedagogicko-antropologické koncepci celého člověka a přirozeného světa člověka. Aspekt morální je prioritou edukace. Edukace je výrazně orientována spirituálně, pracovně (Arteitsschule) a umělecky.
Popis v anglickém jazyce:
Schools without aggressivity are based on real, not only on declared pedagogic-anthropological conception of integral human and natural world of human. Moral aspect is the priority of education. The education has a strong spiritual, labor (Arbeitsschule) and artistic orientation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules