OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Pedagogické hodnocení a diagnostické nástroje používané v mateřské škole
Citace
Tomášová, A. Pedagogické hodnocení a diagnostické nástroje používané v mateřské škole: PEDAGOGICKÁ EVALUACE 2010.
In:
Sborník příspěvků IX. ročníku mezinárodní konference. PEDAGOGICKÁ EVALUACE 2010.
Ostrava: Pedagogická fakulta OSU, 2010. Pedagogická fakulta OSU, 2010. s. 119-135. ISBN 978-80-7368-912-4.
Podnázev
PEDAGOGICKÁ EVALUACE 2010
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
311
Strana od:
119
Strana do:
135
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-912-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků IX. ročníku mezinárodní konference. PEDAGOGICKÁ EVALUACE 2010
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta OSU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
PEDAGOGICKÁ EVALUACE 2010
Místo konání konference:
Ostravavice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pedagogical evaluation, assessment, evaluation, self-evaluation, pedagogical diagnostics, diagnostic tool.
Popis v původním jazyce:
V příspěvku se věnuji vybraným oblastem hodnocení v mateřské škole. Soustřeďuji pozornost na hodnocení průběhu a výsledku edukace dětí. Popisuji jednotlivé dostupné diagnostické inventáře určené k využití v mateřské škole. V praxi mateřských škol sleduji využití diagnostických nástrojů, jejich dostupnost a využitelnost. Seznamuji s výsledky vybraných diagnostických inventářů ověřených v bakalářské práci. Předkládám výsledek dotazníkového šetření v mateřských školách Moravskoslezského kraje o využití popsaných diagnostických inventářů.
Popis v anglickém jazyce:
The paper addresses selected areas of assessment at kindergarten. It is focused on the assessment of children?s education process and results. The different diagnostic inventories designed for application at kindergarten which are available are described. The availability and application of diagnostic tools are analysed based on kindergarten practice. Results of selected diagnostic inventories verified in the bachelor?s thesis are provided. The result of questionnaire survey of application of described diagnostic inventories conducted at kindergartens in Moravian-Silesian Region is presented.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZU4
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules