OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
AUTOEVALUACE ŠKOLY A STANDARD KVALITY ZÁVĚREČNÉ ZPRÁVY
Citace
Seberová, A. a Malčík, M. AUTOEVALUACE ŠKOLY A STANDARD KVALITY ZÁVĚREČNÉ ZPRÁVY.
In:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání.
Ostrava: PdF OU, 2010. PdF OU, 2010. s. 424-448. ISBN 978-80-7368-771-7.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
24
Strana od:
424
Strana do:
448
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-771-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Místo konání konference:
PdF OU V Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation; school self-evaluation; knowledge society; learning organisation; organisational learning; self-evaluation raport; quality standard
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je věnován problematice autoevaluace školy, a to ve dvou dimenzích. První je spojena s teoretickými východisky, jež tyto procesy kontextově a paradigmaticky provází. Koncepty společnosti vědění a učící se organizace jsou diskutovány v terminologických a obsahových vazbách k procesům organizačního učení a v návaznosti také k autoevaluačním aktivitám ve školní praxi. Následně je v textu věnován prostor jednomu z klíčových výstupů autoevaluace - závěrečné zprávě. Autoři příspěvku zde reflektují metodologii a vybrané výsledky výzkumu problémově zaměřeného na kvantitativně-kvalitativní obsahovou analýzu tohoto písemného produktu a navrhují v závěru standard jeho kvality.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused on two dimensions attached with the problem of school self- evaluation. The first view reflected theoretical approaches and constructs: knowledge society, learning organisation and organisational learning. The next part of the article is focused on methodology and selected resultes of research, which problem was aimed to qantitative and qualitative analysis of the self-evaluation product - written final report.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZLS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules