OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Profesní potřeby učitelů ve vztahu k výuce dramatické výchovy v nových podmínkách kurikulární reformy
Citace
Cisovská, H. Profesní potřeby učitelů ve vztahu k výuce dramatické výchovy v nových podmínkách kurikulární reformy.
In:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. s. 181-188. ISBN 978-80-7368-769-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
181
Strana do:
188
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-769-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
profession teacher´s needs, curricular reform, key competences, drama education process
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen profesní potřeby učitelů 1. stupně ZŠ ve vztahu k výuce dramatické výchovy v podmínkách kurikulární reformy. Dále seznámí s probíhajícím šetřením, které se týká aktuálních profesních potřeb učitelů na 1. stupni základní školy a s prvními výsledky.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused on profession teacher´s needs in relation to process of drama education in the new condition of curricular reform . Further the contribution describes to plan of empirical research of actual professional needs of primary school teachers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZL2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules