OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
Konstruktivistické poznávání světa, perspektivy výchovy ve školních družinách
Citace
Tvarůžka, V. Konstruktivistické poznávání světa, perspektivy výchovy ve školních družinách.
In:
Aktuální otázky primárního a preprimárního vzdělávání.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010. s. 597-604. ISBN 978-80-7368-771-7.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
852
Strana od:
597
Strana do:
604
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-771-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální otázky primárního a preprimárního vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Child, technical education, science and technology, after-school club.
Popis v původním jazyce:
Školní družiny patří k nejpočetnějším zařízením, které mají v rámci výchovných zařízení nejvíce žáků a toto zařízení zaměstnává nejvíce vychovatelů. Školní družiny tvoří ve dnech školního vyučování mezičlánek mezi výukou ve škole a výchovou v rodině. Specifičnost školních družin spočívá v zabezpečení zájmové činnosti žáků a smysluplného využití volného času. Cílová skupina dětí ve školních družinách je v rámci technické výchovy opomíjenou cílovou skupinou, která však disponuje velkým potenciálem, z hlediska zvýšení zájmu dětí a veřejnosti o vědu techniku. Tento článek se zabývá možností ovlivnění mládeže k preferenci pozitivních vlivů technologií.
Popis v anglickém jazyce:
After-school care centers are the most numerous institutions that have got the most pupils within educational institutions and this institution occupies the most educatiors. After-school care centres make a part between education at school and in the family. Specifity of the centres is in procuring of leisure activities of pupils and meaningful using of time. Target group of children in after-school care centres is, within technical education, a neglected target group, that have a great potential at disposal from the point of view of increasing children´s and public interest in science and technology. This article is engaged in the possibility to influence teenagers to prefer positive impacts of technologies.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100Z1P
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules