OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy
Citace
Tomášová, A. Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy: Edukacja malego dziecka.
In:
Edukacja małego dziecka..
Krakov: Oficyna Wydawnicza Impulz, 2009. Oficyna Wydawnicza Impulz, 2009. s. 130-138. ISBN 978-83-7587-468-6.
Podnázev
Edukacja malego dziecka
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
276
Strana od:
130
Strana do:
138
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-7587-468-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Edukacja małego dziecka.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Oficyna Wydawnicza Impulz
Místo vydání:
Krakov
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Edukacja małego dziecka.
Místo konání konference:
Cieszyn - Ustroń-Jaszowiec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
School programme, Personal evaluation schools, Education, Evaluation, Self-evaluation, General Curriculum, Kindergarten
Popis v původním jazyce:
Ve svém příspěvku se zabývám návaznosti Rámcového vzdělávacího programu, Školního vzdělávacího programu a Třídního vzdělávacího programu. Školní vzdělávací program obsahuje od školního roku 2007/2008 plán autoevaluace mateřské školy. Zabývám se autoevaluací mateřské školy a sleduji návaznost, kterou je nutno dodržet při autoevaluaci v praxi. Podávám teoretický pohled na koncepci, strukturu autoevaluace mateřské školy.
Popis v anglickém jazyce:
The institutions of pre-school education in the Czech Republic follow the rigour of the General Curriculum, within which in 2003 Kindergartens gauner autonomy and the posibility of deciding about thein own matters in the pedagogical, organizational, legel and personál aspekt. Since 2007, Kindergartens (like schools) have been responsible for self-evaluation of the results of thein educational activities.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1200YJR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules