OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Od detekování k pojmovému mapování a navrhování řešení pedagogického problému studujícími
Citace
Burkovičová, R. Od detekování k pojmovému mapování a navrhování řešení pedagogického problému studujícími.
In:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání.
PedF OU v Ostravě: PedF OU v Ostravě, 2010. PedF OU v Ostravě, 2010. s. 176-183. ISBN 978-80-7368-771-7.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
176
Strana do:
183
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-771-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PedF OU v Ostravě
Místo vydání:
PedF OU v Ostravě
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Místo konání konference:
PedF OU Oatrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Pedagogical problem, child of the pre-primary age, nursery school, students, mental mapping.
Popis v původním jazyce:
Pedagogický problém dítěte preprimárního věku v MŠ může být zjišťován různými způsoby. Může se vztahovat k některé z vlastností osobnosti dítěte, k vědomostem, dovednostem, návykům dětí. Studující si uvědomují jádro, souvislosti, vztahy pedagogického problému, záležitostí, jichž se pedagogický problém týká, při mentálním mapování. Řešením je tvorba edukační části pedagogického projektu.
Popis v anglickém jazyce:
Pedagogical problem of the pre-primary age child at numery school can be identify by different ways. It can relate to some of personality the child, to knowledge, skills, habits the child. Students appreciate the merrits, connections, relations to pedagogical problem, the matters which is pedagogical problem concern with at the mental mapping. The solution is the creation of the education part of pedagogical project.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100YHS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules