OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název
*
:
Otevřené zúčastněné pozorování jako nástroj odhalení profesních aktivit vychovatelů
Citace :
Sekera, O. Otevřené zúčastněné pozorování jako nástroj odhalení profesních aktivit vychovatelů.
In:
Križovatky I 2009.
s. 73-77. ISBN 978-80-969253-1-5.
Podnázev :
Rok
*
:
2010
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
5
Strana od
*
:
73
Strana do
*
:
77
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-969253-1-5
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Križovatky I 2009
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Neuveden
Místo vydání
*
:
Bratislava
Stát vydání :
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference :
Križovatky I 2009
Místo konání konference
*
:
Záhorská Bystrica
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
otevřené zúčastněné pozorování, profesní aktivity, vychovatel, zažízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek představuje otevřené zúčastněné pozorování jako jeden z možných nástrojů výzkumu k odhalení skutečných profesních aktivit (nejen) vychovatelů rezidenčních zařízení.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The supply shows to observation metod so instrument for research. We want use its for mapping the professional activities of educators.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100Y69
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules