OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Wplyw dziela pedagogicznego Profesora Czeslawa Kupisiewicza na rozwój czeskiej pedagogiky
Citace
Malach, J. Wplyw dziela pedagogicznego Profesora Czeslawa Kupisiewicza na rozwój czeskiej pedagogiky.
In:
Edukacja narodowym priorytetem.
Sosnowiec: Wyzsza szkola Humanitas, 2009. s. 158-167. ISBN 978-83-61991-16-8.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-61991-16-8
Název knihy v originálním jazyce:
Edukacja narodowym priorytetem
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Sosnowiec
Název nakladatele:
Wyzsza szkola Humanitas
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
10
Počet stran knihy:
225
Strana od:
158
Strana do:
167
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
programmed learning, theory of control learning, educational assessment, general didatics, Czech educational sciences
Popis v původním jazyce:
Článek analyzuje pedagogické dílo polského profesora Cz. Kupisiewicze u příležitosti jeho 85. narozenin z hlediska jeho vlivu na vývoj české pedagogiky v posledních 40 letech. Konstatuje jeho významný vliv na následující oblasti edukačních věd: programované učení, teorii řízeného učení, pedagogickou diagnostiku a obecnou didaktiku.
Popis v anglickém jazyce:
The article analyzes pedagogical works of Polish professor Cz . Kupisiewicz in opportunity 85 th universary of his birthday from the point of view of his impact to Czech pedagogical sciences in last 40 years. Certify his notable impact to following areas: programmed learning, theory of control learning, educational assessment, general didatics,
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000XY9
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules