OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název
*
:
Bionické inspirace pro učitele technických předmětů na ZŠ
Citace :
Vaňková, H. Bionické inspirace pro učitele technických předmětů na ZŠ.
In:
Strategie technikého vzdělávání v reflexi doby.
Üstí nad labem: FVTM UJEP, 2009. FVTM UJEP, 2009. s. 127-133. ISBN 978-80-7414-126-3.
Podnázev :
Rok
*
:
2009
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
6
Strana od
*
:
127
Strana do
*
:
133
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-80-7414-126-3
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Strategie technikého vzdělávání v reflexi doby
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
FVTM UJEP
Místo vydání
*
:
Üstí nad labem
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Strategie technikého vzdělávání v reflexi doby
Místo konání konference
*
:
Üstí nad Labem
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
nature, technology, bionics, environment, education, basic school
Popis v původním jazyce
*
:
Příroda, jako zdroj inspirace v předmětu praktické činnosti na základních školách, příklady z bioniky a jejich aplikace v techníckých předmětech.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Nature as a source of inspiration for subjekt technology at basic school, examples of bionics and their application in technology subjects.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules