OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Konstrukce měrného nástroje pro výzkum dětského čtenářství
Citace
Homolová, K. Konstrukce měrného nástroje pro výzkum dětského čtenářství.
In:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů.
Olomouc: Votobia, 2006. Votobia, 2006. s. 145-150. ISBN 80-7220-280-4.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
145
Strana do:
150
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7220-280-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Votobia
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
Místo konání konference:
PdF UP Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
educational research, children?s reading, pubescents, questionnaire, semantic differential, Q-methodology, selected problems
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na metodologickou stránku zpracovávání disertačního záměru - práce s názvem Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty dětského čtenářství. Autorka se věnuje možnostem i úskalím konstrukce měrného nástroje pro realizaci pedagogického výzkumu v oblasti pubescentního čtenářství. Blíže jsou analyzovány možné problematické položky pro dotazník, potenciál metody sémantického diferenciálu i způsoby vytváření Q-typů pro Q-metodologii.
Popis v anglickém jazyce:
The paper focuses on methodological respect of the thesis called Educational and psycho-social aspects of children?s reading. The authoress follows selected area maked of possibilities and difficulties appearing by constructing the specific instrument for educational research in case of pubescent reading. Eventual problematic items of questionnaire are analysed, the force function of semantic differential and the way of creating Q-types are interpreted, too.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000XUX
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules