OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Činnosti učitelky MŠ a preference jejich významnosti
Citace
Burkovičová, R. Činnosti učitelky MŠ a preference jejich významnosti.
In:
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V..
OU Ostrava: PedF OU v Ostravě, 2009. PedF OU v Ostravě, 2009. s. 57-64. ISBN 978-80-7368-766-3.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
57
Strana do:
64
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-766-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PedF OU v Ostravě
Místo vydání:
OU Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
Místo konání konference:
PedF OU v Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Results, experimental inquiry, special activities, partial activities, teacher, child of pre-primary age, nursery school, preference, significance.
Popis v původním jazyce:
Uvádíme dílčí výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřené na zjištění dílčích aktivit v rámci hlavních činností učitelky mateřské školy a na zjištění preference jejich významnosti učitelkou. Hlavní činnosti byly charakterizovány ve smyslu profesních kompetencí učitelky mateřské školy uvedených v Modelu tvorby profesního standardu. Dále vycházely z formulace odborných činností, které jsou uvedeny v RVP PV jako činnosti, jež by měl vykonávat předškolní pedagog.
Popis v anglickém jazyce:
We present partial results of experimental inquiry which was focused on recognition of partial activities in terms of main activities the teacher of nursery school and on recognition of preference their significance by teacher. The main activities were characterized in terms of professional competences the teacher of nursery school presented in Model of creation professional standard. Then they go out of formulation of special activities which are presented in Framework educational programme for preschool education as activities which should practise preschool pedagogue.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000XC8
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules