OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
IInformation and communication preparation of teachers
Citace :
Kapounová, J. a Fojtíková, L. IInformation and communication preparation of teachers.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2009. Ostravská univerzita v Ostravě, 2009. s. 90-94. ISBN 978-80-7368-459-4.
Podnázev :
Rok
*
:
2009
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
232
Strana od
*
:
90
Strana do
*
:
94
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7368-459-4
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Information and Communication Technology in Education
Sborník :
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Místo konání konference
*
:
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Information and Communication Technology (ICT); information literacy; computer literacy; ICT competence; mind map; reusable learning objects
Popis v původním jazyce
*
:
Within SIPVZ program the computer technology education of teachers was nobly initiated. The follow-up courses proposed in the submitted paper take into consideration disparate needs of various groups of teachers. Teachers of mathematics or of live sciences have a different vision on the ICT course than teachers of humanities and of various educations. Advanced technology - multimedia computers, the internet, followed by extensive possibilities of databases, enable to prepare an individual ?tailor-made? passage through the course. Based on the determined requirements of teachers the content of the course has been suitably designed. One of the course has been implemented and tested at a secondary school.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules