OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Úvodní slovo
Citace
Burkovičová, R. Úvodní slovo.
In:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy.
Ostrava: KPPAV PedF OU v Ostravě, 2009. KPPAV PedF OU v Ostravě, 2009. s. 5-6. ISBN 978-80-7368-730-4.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
2
Page from:
5
Page to:
6
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-730-4
ISSN code:
Proceedings title:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
KPPAV PedF OU v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Místo konání konference:
PedF OU v Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Pedagogical projection, teaching for preprimary schools, knowledges, child, teacher, student, pedagogical problem, cognition, pedagogical practice, subject of study, curricular document.
Annotation in original language:
Pedagogické projektování je pro studující procesem poznávání a osobnostního rozvoje každého dítěte a sebe sama v roli učitelky. Podmínkou je znalost kurikulárního dokumentu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
Annotation in english language:
Pedagogical projection - it is process of cognition and personal development of each of child and himself in role of teacher for students. The condition is knowledge of curricular document Framework educational programme for preprimary education.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000WEU
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules