OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název:
EDUCATION FOR HEALTH - NEW PROFESSIONAL TRAINING FOR TEACHERS
Citace
Šimíčková-Čížková, J., Vašina, B. a Šišák, P. EDUCATION FOR HEALTH - NEW PROFESSIONAL TRAINING FOR TEACHERS.
In:
SCHOOL AND HEALTH 21, 2009.
Brno: Masarykova univerzita, 2009. Masarykova univerzita, 2009. s. 105-110. ISBN 978-80-210-4929-1.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Psychologie
Počet stran:
6
Strana od:
105
Strana do:
110
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-210-4929-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
SCHOOL AND HEALTH 21, 2009
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
SCHOOL AND HEALTH FOR THE 21st CENTURY
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
quality of life, life satisfaction, SEIGoL, WHOGOL, Graphical and numerical scale, teacher education, Education for Health
Popis v původním jazyce:
This article presents a new study programme for teacher education. The structure of education is connected with the practical requiremnents set out by the General Educational Programme. Our study attempts to discover how student teachers perceive their quality of life, and what value they attach to health in comparison with other aspects prioritised by students.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000VQ3
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules