OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
Výuka objektově orientovaného programování
Citace :
Nagyová, I. Výuka objektově orientovaného programování.
In:
Informatika XXII/2009.
Brno: MZLU v Brně, 2009. MZLU v Brně, 2009. s. 66-67. ISBN 978-80-7302-152-8.
Podnázev :
Rok
*
:
2009
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
130
Strana od
*
:
66
Strana do
*
:
67
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7302-152-8
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Informatika XXII/2009
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
MZLU v Brně
Místo vydání
*
:
Brno
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Informatika XXII/2009
Místo konání konference
*
:
Luhačovice
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Popis v původním jazyce
*
:
Výuka objektově-orientovaného programování probíhá na Katedře informačních a komunikačních technologií Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě již řadu let. Je určena studentům studijního oboru Informační technologie ve vzdělávání, tj. studentů, pro které se programování nemá stát klíčovou kompetencí. Programování má studenty vést k algoritmickému přístupu k řešení problémů a seznámit je se základy vývoje a tvorby programových aplikací.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules