OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra psychologie (25700)
Title:
Rozvíjení prosociálního chování
Citace
Kubicová, A. Rozvíjení prosociálního chování.
In:
Prosociální chování a jeho edukace u pomáhajících profesí.
1. vyd. Ostrava: Algoritmus, 2009. s. 57-112. ISBN 978-80-902491-1-0.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Psychologie
Form of publication:
ISBN code:
978-80-902491-1-0
Book title in original language:
Prosociální chování a jeho edukace u pomáhajících profesí
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Ostrava
Publisher name:
Algoritmus
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
55
Book page count:
134
Page from:
57
Page to:
112
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
development, prosocial behaviour, methods
Annotation in original language:
V této práci jsme se pokusili najít odpovědi na základní otázky, tedy: kdo? koho? co? - učí, trénuje či vede v rámci coachingu nebo supervize, s jakými metodami, prostředky, formami, s jakou časovou dotací i prostorovou lokalizací, lze dosáhnout v procesu učení uspokojivých výsledků? V závěru textu jsme zařadili příklady dobré praxe z českého i zahraničního prostředí.
Annotation in english language:
We tried to find answers to basic questions in this work, i.e.: who? teaches, trains or leads whom? what? within coaching or supervision; with which methods, means, forms, with which time subsidy and space localization can satisfactory results be achieved in the learning process? We have included examples of best practice from Czech and foreign environment at the end of the text. We chose deliberately from programs, courses and workshops so that the survey presented could show the variety of current offer.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17250/09:A0900V8J
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules