OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Autodiagnostika klíčové dovednosti učitele při návrhu řešení poroblémů
Citace
Solárová, M. Autodiagnostika klíčové dovednosti učitele při návrhu řešení poroblémů.
In:
Súčasnosť a perspektívy didakiky chémi II.
Banská Bystrica: UMB Banská Bystrica, 2009. UMB Banská Bystrica, 2009. s. 36-41. ISBN 978-80-8083-751-8.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
36
Strana do:
41
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8083-751-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Súčasnosť a perspektívy didakiky chémi II
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
UMB Banská Bystrica
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Súčasnosť a perspektívy didakiky chémi
Místo konání konference:
Donovaly SK
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
self-image , key skill , teachers , questionnaire method, diagnostic lists
Popis v původním jazyce:
Článek je zaměřen na problematiku autodiagnostiky klíčové kompetence řešení problému (fáze návrhu řešení problému) učitelů základních a středních škol. Autodiagnostika je realizována dotazníkovou metodou a analýzou získaných odpovědí učitelů z praxe. Problematika autodiagnostiky klíčové kompetence vychází z diagnostických listů sestavených pro žáka základních a středních škol a je doplněna typologií stylu učení žáka (Kolbeho dotazník stylu učení) a z něj vybraných odpovědí, které se zabývají problematikou řešení problému.
Popis v anglickém jazyce:
The article is aimed at the problems of self-image of key skill for a problem solution (phase of solution problem proposal) of teachers on the elementary and grammar schools. Self-image is realized by means of questionnaire method and by analysis of the obtained answers of teachers from the practice. The problems of key skills self-image is based on the diagnostic lists formed for students of the elementary and grammar schools. I is also completed with typology of the learning style of student (Kolbe questionnaire of the learning style) and with answers dealing with a problem solution arising from it.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/09:A0900V67
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules