OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Distanční výuka informatiky
Citace
Fojtík, R. Distanční výuka informatiky.
In:
Distanční výuka informatiky.
Ústí nad Labem: Univerzita J.A.Purkyně v Ústí nad Labem, 2009. Univerzita J.A.Purkyně v Ústí nad Labem, 2009. s. 24-30. ISBN 978-80-7414-126-3.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Informatika
Počet stran:
7
Strana od:
24
Strana do:
30
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7414-126-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Distanční výuka informatiky
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita J.A.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání:
Ústí nad Labem
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Strategie technického vzdělávání v reflexi doby
Místo konání konference:
Ústí nad Labem
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Distance education, Learning Management System, Moodle, didactic test, tutor
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá výukou informatiky v distanční a kombinované formě studia. Ukazuje základní problematiku, obtíže a praktické zkušenosti s těmito formami výuky. E-learning přináší v systému vzdělávání mnohé výhody oproti tradičním formám. A to hlavně v oblasti technického vzdělávání, které vyžaduje častou aktualizaci, úpravy studijních plánů, učebních opor a mnohdy i tvorbu nových studijních oborů. Na druhé straně tato forma přináší i mnohé obtíže, které vedou například k menší úspěšnosti studentů při studiu. Autor uvádí hlavní kritéria pro zvyšování kvality distančního vzdělávání pomocí informačních a komunikačních technologií. Příspěvek referuje o historii e learningu na Ostravské univerzitě. Na praktických ukázkách ukazuje konkrétní způsoby řešení problémů, které e learning přináší v akreditovaném studiu i vzdělávání dospělých.
Popis v anglickém jazyce:
This paper focus on knowledge gained in distance and blended education of informatics. This paper is about important features for assuring quality of distance education by way of information and communication technology. E learning is new and progressive way in education and it is very attractive for educational institutions and more students. We must often upgrade and modification of curriculum especially in technical education. E learning brings more difficulties, for example in worse successful of students. Author reports main standard for a rising quality of distance education. This paper refers about a history of e learning at University of Ostrava, practical examples and practicable solutions in accredited studies and adult education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules