OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Title:
Komparace rozšíření LMS MOODLE ve výuce geografie na středních školách a vyšším stupni základních škol v české republice a sousedních státech
Citace
Kovář, M. Komparace rozšíření LMS MOODLE ve výuce geografie na středních školách a vyšším stupni základních škol v české republice a sousedních státech. Praha: PřF UK, ÚVT UK, EUNIS-CZ, UHK, 2009. PřF UK, ÚVT UK, EUNIS-CZ, UHK, 2009. ISBN 978-80-7041-515-3.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
Page to:
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7041-515-3
ISSN code:
Proceedings title:
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PřF UK, ÚVT UK, EUNIS-CZ, UHK
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Alternativní metody výuky 2009
Conference venue:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
LMS MOODLE, geographical eLearning, Czech republic, Poland, Slovakia, Austria, Germany
Annotation in original language:
Článek informuje o rozšíření vzdělávání podporovaného LMS MOODLE v České republice a soused-ních státech (Polsku, Slovensku, Rakousku a Německu) na případové studii zeměpisného vyučování. Cílem tohoto článku je srovnání aktuální situace této části e-Learningu ve státech Střední Evropy a na zeměpisném příkladu ukázat rozdíly a shody s použitím kvantitativních metod a popsat je.
Annotation in english language:
Article informs about extension of education supported by LMS MOODLE in Czech Republic and nearby states (Poland, Slovakia, Austria and Germany) on the case-study of geographical teaching. Objective of this article is to compare actual situation of this part of eLearning in the states of Central Europe and on geographical example illustrates differences and equalities by usage of quantitative methods and describe them.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules