OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Typologie žen a mužů v českých reklamách
Citace
Srpová, H. Typologie žen a mužů v českých reklamách.
In:
Stylistyka.
1. vyd. Opole, PL: Polish Academy of Sciences, Opole University, 2008. s. 273-284. Stylistyka, XVII.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Jazykověda
Forma vydání:
Kód ISBN:
Název knihy v originálním jazyce:
Stylistyka
Název edice a číslo svazku:
Stylistyka, XVII
Místo vydání:
Opole, PL
Název nakladatele:
Polish Academy of Sciences, Opole University
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
12
Počet stran knihy:
Strana od:
273
Strana do:
284
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Czech advertisements; target group; male types; female types; verbal means; non-verbal means; gender differences
Popis v původním jazyce:
Autorka klasifikuje typy žen a mužů v českých reklamách a rozdílnost výrazových prostředků a ohledem na genderovou cílovou skupinu.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with different types of women and men in the Czech advertisements. Women and men are not only target groups, but also useful models for visual and audiovisual advertising. The author analyses individual cases in which advertisers depict women and men and she classifies their various types, noting the verbal and non-verbal means of expression.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules