OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra historie (25800)
Název:
Historická analýza příčin periferního postavení jesenického regionu
Citace
Popelka, P. Historická analýza příčin periferního postavení jesenického regionu.
In:
Analýza příčin regionálních disparit v modelovém regionu Jesenicko v kontextu teorie regionálního marketingu.
1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2009. s. 79-95. ISBN 978-80-7368-453-2.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Dějiny
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-453-2
Název knihy v originálním jazyce:
Analýza příčin regionálních disparit v modelovém regionu Jesenicko v kontextu teorie regionálního marketingu
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
17
Počet stran knihy:
228
Strana od:
79
Strana do:
95
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
complex regional marketing, region Jeseniky, regional disparities, local development, rural periphery
Popis v původním jazyce:
Cílem této publikace je ucelené shrnutí dosavadních poznatků získaných během tzv. analyticko-teoretické fáze výzkumného projektu WD-35-07-1 "Komplexní regionální marketing rurálního periferního regionu Jesenicko". Cílem našeho projektu je především identifikace příčin disparitního vývoje Jesenicka a navržení strategie, která může přispět ke snížení míry divergence (disparit) tohoto regionu prostřednictvím inovativního konceptu regionálního rozvoje, za který považuje řešitelský tým koncepci komplexního regionálního marketingu.Publikace je logicky strukturovaná do tří částí. První část tvoří podrobná, zejména sociálně-geografická charakteristika zájmového území. V druhé části jsou prezentovány dílčí tématické studie.Poslední, třetí část, pak na konkrétních příkladech (případových studiích) dokládá úspěšnost dílčích procesů realizace regionálního marketingu v Irsku a Českém Švýcarsku.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of this publication is a comprehensive summary of existing knowledge gained during the analytical phase of theoretical research of the project WD-35-07-1 "Complex regional marketing of region Jeseniky". The project is focused to identify the causes of divergent development of Jeseniky region and propose a strategy which can contribute to reduce the rate of divergence (disparities) in the region within an innovative concept of regional development, complex regional marketing. Publication is logically structured into three parts. The first part consists of detailed socio-geographical characteristics of the region. In the second part are presented thematic studies. In the third part authors demonstrate case studies and the partial success of the implementation process of regional marketing in Ireland and in the Czech Switzerland.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules