OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Činnosti učitelky v mateřské škole současnosti
Citace
Burkovičová, R. Činnosti učitelky v mateřské škole současnosti.
In:
Škola v proměnách (Učitel - žák - učivo).
Zlín: Univerzita TB Zlín, 2009. Univerzita TB Zlín, 2009. s. 9-13. ISBN 978-80-7318-904-4.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
9
Strana do:
13
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7318-904-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Škola v proměnách (Učitel - žák - učivo)
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita TB Zlín
Místo vydání:
Zlín
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Škola v proměnách (Učitel - žák - učivo)
Místo konání konference:
FHS T. Bati ve Zlíně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Activities, partial activity, teacher the nursery school, child of the preprimary age, educate, preparatory activities, realized activities, unplanned activities.
Popis v původním jazyce:
Zjišťovali jsme, které činnosti, dílčí aktivity specifikovaného charakteru učitelka MŠ v průběhu dne uskutečňuje. Učitelky označovaly dohodnutým způsobem nabídku činností v dotazníku. Podle charakteru realizace jsme je rozdělili na činnosti přípravné, zamýšlené, které v edukaci učitelka může proměnit v realizované činnosti. Tyto činnosti jsme podle popsaného projevu přiřadili ke kompetenci, v jejíž charakteristice se objevují. Respondentky uvedly i další aktivity, které v průběhu dne vykonávaly a repertoár činností tím doplnily, rozšířily. Z šetření vzešla i kategorie činností neplánovaných.
Popis v anglickém jazyce:
We made an inquiry, which activities and partial activities specified character teacher the nursery school realizes during the day. Teachers marked by agreed way the offer of activities in questionary. We divided them according to character of realization to preparatory activities, intended activities, which teacher can change in education into realized activities. These activities we classified to competence according to described manifestation, they detect in whose characteristics. Respondents mentioned other activities, which during the day exercised and they complete and broadened repertoire of activities by that. There arose the category unplanned activities from inquiry.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000TEV
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules