OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Marketingové kompetence absolventů vysokých škol
Citace
Kapoun, P. Marketingové kompetence absolventů vysokých škol.
In:
Soft kompetence v informační společnosti.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. Ostravská univerzita, 2008. s. 62-75. ISBN 978-80-7368-513-3.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Neurčen
Počet stran:
Strana od:
62
Strana do:
75
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-513-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Soft kompetence v informační společnosti
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Soft kompetence v informační společnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
marketing competencies; instruction of marketing a marketing communications; virtual institution
Popis v původním jazyce:
V současné době stále více rostou požadavky na zvyšování kvalifikace a rozvoj dovedností osob ve většině profesí. Nejedná se zdaleka jenom o kompetence v jejich vlastním odborném zaměření, ale také o celou škálu tzv. měkkých kompetencí. Pro moderní marketingové řízení je charakteristické, že marketingové činnosti prostupují celým podnikem. Proto vznikají a rostou také požadavky na marketingové kompetence zaměstnanců. Tento článek popisuje a hodnotí možnosti výuky marketingu a marketingových komunikací pro absolventy různých typů vysokých škol.
Popis v anglickém jazyce:
Requirements on development of qualification and growth of competencies increase. There is not the point of their professional competencies but special ones called soft competencies. Modern marketing management is characteristic by a fact that these activities penetrate through all institution. The paper deals and evaluates possibility of marketing instruction in graduates´ lifelong learning.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules