OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Title:
Reflexe profesní připravenosti budoucích učitelů geografie na eLearningovou výuku po absolvování Ostravské univerzity
Citace
Kovář, M. a Pasečná, M. Reflexe profesní připravenosti budoucích učitelů geografie na eLearningovou výuku po absolvování Ostravské univerzity.
In:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 365-372. ISBN 978-80-7368-517-1.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
450
Page from:
365
Page to:
372
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-517-1
ISSN code:
Proceedings title:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
školní eLearning, eLearningové předměty, Ostravská univerzita, učitelství geografie
Annotation in original language:
Článek přináší analýzu stavu profesní přípravy budoucích učitelů geografie s ohledem na možnost vedení vlastní budoucí výuky eLearningovou formou. Cílem příspěvku je reflexe současného stavu eLearningové výuky na základních a středních školách Moravskoslezského kraje ve vztahu k obsahové náplni studia budoucích učitelů geografie na Ostravské univerzitě.
Annotation in english language:
Objective of this article is analysis of situation proffesional preparedness of future teachers of geography on the eLearning education after graduation of the University of Ostrava in light of needs won teaching of geography in eLearning´s form. Target of article isl reflection of actual situation eLearnings eduaction on the primary and secundary schools in the Moravia-Silesie region in relation to study of geography teahcres on the University of Ostrava.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules