OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Výchova řeči - jak na to?
Citace
Zezulková, E. Výchova řeči - jak na to?.
In:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 441-445. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
445
Strana od:
441
Strana do:
445
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
communication and diagnostic competetions of teachers, integration movements, individual needs of children and pupils, social integration
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zamyšlením nad profesními kompetencemi učitelů v preprimárním a primárním vzdělávání se zaměřením na kompetenci komunikativní a diagnostickou. Dovednosti pedagogické diagnostiky jsou prostředkem současných integračních tendencí, neboť umožňují identifikovat a uvědomit si individuální potřeby dětí a žáků, jsou předpokladem optimalizace výuky. Kultivovanost mluvního projevu napomáhá vytvářet pozitivní klima v kolektivu a učí žáky vzájemné komunikaci, která je podmínkou úspěšné sociální integrace.
Popis v anglickém jazyce:
This article is a reflection on professional qualification of teachers in pre-primary and primary education with emphasis on communicative and diagnostic competence. Skills of pedagogical diagnostics are means of contemporary integrative tendencies, because they allow to identify and realize individual needs of children and pupils, and they are precondition to optimization of teaching. Sophistication of speech act helps to create positive climate in the class and it teaches pupils reciprocal communication which is condition of successful integration.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000SK9
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules