OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Inovativní výukové prostředí
Citace
Pavlíček, J. Inovativní výukové prostředí.
In:
Nová role učitele - Budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská universita v Ostravě, 2008. Ostravská universita v Ostravě, 2008. s. 373-384. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
12
Strana od:
373
Strana do:
384
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele - Budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská universita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele - Budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Innovative learning environment; e-learning; educational system; educational components; methodology
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá pojmem inovativního výukového prostředí, ukazuje specifikaci takového prostředí a roli učitele při jeho vytváření. Stručně vysvětluje i změny dalších komponent edu-kace při jejich vnoření do elektronického výukového prostředí. Inovativní výukové prostředí významně ovlivňuje způsob výuky, akceptuje a zvýrazňuje nové paradigma subjektově pojíma-ného modelu edukace s centrální úlohou žáka. Inovativní výukové prostředí vychází z informačních a komunikačních technologií, ale využívá je jako nástroje a ne jako cíle edu-kace. Stává se významnou základnou pro zefektivnění výuky.
Popis v anglickém jazyce:
The paper focuses on a concept of the innovative learning environment, specifies this envi-ronment, and shows a teacher?s role in forming it. Also changes of the other educational components in the environment are briefly described. By innovative learning environment the instructional styles are significantly affected. This environment accepts and emphasizes a new educational paradigm with a learner as a subject of education with his/her central role. Inno-vative learning environment arises from information and communication technology, however it uses ICT as a tool, not as a goal. That way ICT is used as a base for effective instruction.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000SIY
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules