OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Otázky pedagogické praxe studentek Učitelství pro MŠ
Citace
Burkovičová, R. Otázky pedagogické praxe studentek Učitelství pro MŠ.
In:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. s. 297-302. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
297
Strana do:
302
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
student; field of study; pedagogical praktice; type of praktice; legal subjekt; cooperative teacher, trainee; continuous practice; cooperation; child of preprimary age
Popis v původním jazyce:
Způsoby přijetí studentky Učitelství pro MŠ vedením k některé z typů pedagogické praxe do jí vybraného právního subjektu. Přístupy ředitele/ky, vedoucí učitelky, kooperující učitelky k průběhu pedagogické praxe studentky-praktikantky. Zaznamenávání profesních činností průběhu souvislých praxí studentky kooperující učitelkou a výkonu přímé práce s dětmi učitelky studentkou jako jedna z možností kooperace obou zúčastněných stran.
Popis v anglickém jazyce:
The ways of entrance the student of Teaching for preprimary schools by conduct to some of types pedagogical practiceto the her chosen law subject. The approaches of director/directress, chief teacher, cooperative teacher to course of pedagogical practice of student - trainee. The notation of the professional activities of continuance the continuous student's practices by cooperative teacher and accomplishment of direct work with children of teacher by student as one of possibilities cooperation of both parties concerned.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000SIB
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules