OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Otázky pedagogické praxe studentek Učitelství pro MŠ
Citace
Burkovičová, R. Otázky pedagogické praxe studentek Učitelství pro MŠ.
In:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008. s. 297-302. ISBN 978-80-7368-517-1.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
6
Page from:
297
Page to:
302
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-517-1
ISSN code:
Proceedings title:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele/budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
student; field of study; pedagogical praktice; type of praktice; legal subjekt; cooperative teacher, trainee; continuous practice; cooperation; child of preprimary age
Annotation in original language:
Způsoby přijetí studentky Učitelství pro MŠ vedením k některé z typů pedagogické praxe do jí vybraného právního subjektu. Přístupy ředitele/ky, vedoucí učitelky, kooperující učitelky k průběhu pedagogické praxe studentky-praktikantky. Zaznamenávání profesních činností průběhu souvislých praxí studentky kooperující učitelkou a výkonu přímé práce s dětmi učitelky studentkou jako jedna z možností kooperace obou zúčastněných stran.
Annotation in english language:
The ways of entrance the student of Teaching for preprimary schools by conduct to some of types pedagogical practiceto the her chosen law subject. The approaches of director/directress, chief teacher, cooperative teacher to course of pedagogical practice of student - trainee. The notation of the professional activities of continuance the continuous student's practices by cooperative teacher and accomplishment of direct work with children of teacher by student as one of possibilities cooperation of both parties concerned.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000SIB
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules