OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Internacionalizace maloobchodu a tržní selhání
Citace
Bednář, P. Internacionalizace maloobchodu a tržní selhání.
In:
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky.
Zlín: Univerzita Tomáše Bati. Fakulta managementu a ekonomiky, 2008. Univerzita Tomáše Bati. Fakulta managementu a ekonomiky, 2008. s. 0-0. ISBN 978-80-7318-664-7.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Ekonomie
Počet stran:
11
Strana od:
0
Strana do:
0
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7318-664-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Tomáše Bati. Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání:
Zlín
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Místo konání konference:
Zlín
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
divestment; internationalization; retailing; strategic planning
Popis v původním jazyce:
Současný stav internacionalizace maloobchodu se stává výzvou pro ekonomickou geografii. Z tohoto důvodu někteří geografové např. Coe (2004), Wrigely (2000), volají po příspěvcích ke konceptualizaci a vytvoření rámce pro studium internacionalizace maloobchodu. Ve shodě s výše uvedeným tento příspěvek podává stručný přehled dílčího aspektu mezinárodního maloobchodu v podobě koceptualizace a vysvětlení příčin selhání v rámci internacionalizace maloobchodu a přestavuje přehled tohoto jevu na příkladu současného stavu českého maloobchodního trhu potravin.
Popis v anglickém jazyce:
The contemporary condition of internationalisation of retailing becomes a challenge for economic geography. Therefore some geographers Coe (2004), Wrigley (2000, s. 294) call for papers to conceptualise and built a framework for the study on internationalisation of retailing. In accordance with this call this paper presents a concise review of two aspects of international retailing for the Czech audience. The first one is concerning on models of discount grocery retailers strategies and the second one focuses on conceptualization and explanation of a failure in international retailing including case study of the Tengelmann Gruppe Plus Discount chain failure on the Czech grocery market.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/08:A1000SDR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules