OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Marketingové kompetence
Citace
Kapoun, P. Marketingové kompetence.
In:
Komunikační, informační a marketingové kompetence.
1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2006. s. 47-62. ISBN 80-7378-246-X.
Subtitle
Publication year:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
ISBN code:
80-7378-246-X
Book title in original language:
Komunikační, informační a marketingové kompetence
Title of the edition and volume number:
Place of publishing:
Ostrava
Publisher name:
Ostravská univerzita
Issue reference (issue number):
1:
Published:
Author of the source document:
Number of pages:
Book page count:
Page from:
47
Page to:
62
Book print run:
EID:
Key words in English:
communication competences; media competences; information competences;marketing competences; ethical aspects of communication
Annotation in original language:
Příspěvek představuje část monografického sborníku, který je úvodní studií k projektu Komunikační, informační a marketingové kompetence absolventů vysokých škol (KIMKA), řešeného na Ostravské univerzitě.
Annotation in english language:
The article is a part of a monograph that is an introductory study to the project Communication, Information and Marketing Competences, for which The University of Ostrava is a main researcher.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules