OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Kvalita života dětí v pojetí studentů učitelství
Citace
Lukášová, H. Kvalita života dětí v pojetí studentů učitelství.
In:
Pedagogický výzkum jako podpora současné školy.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. Gaudeamus, 2008. s. 857-867. ISBN 978-80-7041-287-9.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
857
Strana do:
867
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7041-287-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum jako podpora současné školy
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Gaudeamus
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
quality of life; student´s conception and preconception, results of research of GAČR in CZECH REPUBLIC
Popis v původním jazyce:
Výzkum GAČR : uvádí závěrečné výsledky empirického výzkumu problému preconceptů kvality života dětí u studentů učiteltví pro primární vzdělávání a otevírá nové výzumné otázky pro budoucnost
Popis v anglickém jazyce:
The researche GAČR: There are results of empirical research of problems the preconception of childre´s life of teacher students for primary education and opened the new research questions for future
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000RFS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules