OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Aplikovaná fenomenologie - poznání smyslu a účelu existence
Citace
Göbelová, T. Aplikovaná fenomenologie - poznání smyslu a účelu existence.
In:
Pedagogický výzkum jako podpora porměny současné školy.
Hradec Králové: PdF UHK, 2008. PdF UHK, 2008. s. 25-25. ISBN 978-80-7041-958-8.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
58
Strana od:
25
Strana do:
25
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7041-958-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum jako podpora porměny současné školy
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF UHK
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogický výzkum jako podpora porměny současné školy
Místo konání konference:
UHK Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teacher education, learning to be, concept of beaning, phenomenology, phenomenology of practise, qualitative research, essay method, philosophy of education
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na možnosti využití kvalitativního výzkumu v obalsti aplikované fenomenologie pro konkrétní uplatnění fenomenologického "poznání smyslu a účelu existence" ve výuce studentů učitelství í 1.stupně
Popis v anglickém jazyce:
The paper shows how to use knowledge of the results of qualitative research in the field of the applied phenomenology when applying the phenomenological methode of "recognizing of the sense and purpose of the existence" in educational process of priemry school teachers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000R8B
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules