OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Učitelský výzkum? (V kontextu metodologie pedagogických věd a možnostech učitelské profese)
Citace
Seberová, A. Učitelský výzkum? (V kontextu metodologie pedagogických věd a možnostech učitelské profese).
In:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník anotací 16. konference ČAPV.
Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2008. Gaudeamus UHK, 2008. s. 5-5. ISBN 978-80-7041-970-0.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
58
Strana od:
5
Strana do:
5
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7041-970-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník anotací 16. konference ČAPV
Sborník:
Název nakladatele:
Gaudeamus UHK
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
Místo konání konference:
PdF UHK Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
metodology of educational research; teacher research; reflective teaching; action research; teacher profession; professional activities of teachers
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je věnován problematice učitelského výzkumu, a to ve dvou rovinách. První je soustředěna na otázky vztahující se k hledání si místa učitelského výzkumu v typologii a metodologických strategiích výzkumu v pedagogických vědách; druhá rovina směřuje pozornost k profesním možnostem (a motivaci) učitelů realizovat výzkumná šetření ve své vlastní pedagogické praxi.
Popis v anglickém jazyce:
Study is focused on a problems with a construkt ?teacher research?, its place in typology and methodological strategies on educational research. Second point of view is centred on professional possibilities (and motivation) of teachers to perform research reflection in its own pedagogical practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000R89
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules