OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Title:
Motivace učitelů geografie pro zavádění e-Learningové výuky
Citace
Kovář, M. Motivace učitelů geografie pro zavádění e-Learningové výuky.
In:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání.
Ostrava: Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, 2008. Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, 2008. s. 65-70. ISBN 978-80-248-1859-7.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
161
Page from:
65
Page to:
70
Form of publication:
ISBN code:
978-80-248-1859-7
ISSN code:
Proceedings title:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Institut inovace vzdělávání Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Silesian Moodle Moot 2008 aneb ELearning jako nástroj ke zvyšování kvality vzdělávání
Místo konání konference:
Čeladná
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
eLearning, implementation of eLearning
Annotation in original language:
Práce se zabývá výzkumem zavádění e-Learningu na českých školách ve výuce geografie (resp. zeměpisu). Hodnotí jej v několika rovinách, především na úrovni, motivace aplikovatelnosti a dalšího rozvoje. Výsledky jsou prezentovány mimo jiné graficky.
Annotation in english language:
This work is concerned with investigation of implementing of e-Learning to Czech schools in education of geography. These evaluate it in several levels, especially in level of motivation, application and further progress. The results are represented also graphically.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules