OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Využití didaktických médií ve výuce dějepisu.
Citace
Labischová, D. Využití didaktických médií ve výuce dějepisu..
In:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji..
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 141-155. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
141
Strana do:
155
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
didactic media; project teaching; icinographic material; audiovisual media; oral history experience of history
Popis v původním jazyce:
Příspěvek pojednává o možnostech využití vybraných didaktických médií v moderním dějepisném vyučování. Důraz je kladen na osvojování klíčových kompetencí vymezených rámcovými vzdělávacími programy, aktivizující a produktivní metody práce, projektové vyučování, rozvoj kritického myšlení a kultivace historického vědomí.
Popis v anglickém jazyce:
The contribution deals with possibilities of using educational media in teaching of history. The amphasis is put on learning key competences defined in the new curriculum and on productive methods of work, project teaching, teaching of critical thinking and awareness of history. Advatages are given here as well as certain limitations concerning a particular teaching aid in history teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000QTO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules