OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Komparace sdělení o další předpokládané profesní dráze po ukončení studia specifikované skupiny učitelů
Citace
Burkovičová, R. Komparace sdělení o další předpokládané profesní dráze po ukončení studia specifikované skupiny učitelů.
In:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy.
Hradec Kálové: GAUDEAMUS, 2008. GAUDEAMUS, 2008. s. 296-303. ISBN 978-80-7041-287-9.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
296
Page to:
303
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7041-287-9
ISSN code:
Proceedings title:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
Proceedings:
Národní
Publisher name:
GAUDEAMUS
Place of publishing:
Hradec Kálové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
Místo konání konference:
PedF UHK Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Comparation, teaching, baccalaureate grade, consequential study, professional employment, item, question, education, combined and daily forms.
Annotation in original language:
Příspěvek uvádí výsledky komparace sdělení studentek kombinované a prezenční formy vzdělávání v oboru Učitelství pro MŠ bakalářského stupně vzdělávání o jimi předpokládané další vlastní profesní dráze po ukončení bakalářského stupně vzdělávání, o jejich předpokládaném vstupu do navazujícího magisterského stupně vzdělávání a vyhodnocuje odpovědi na další otázky s předmětnou oblastí související.
Annotation in english language:
Paper presents results of comparation notes the students of combined study and daily form of education in field of study Teaching for preprimary schools baccalaureate grade education about them expectant next own professional way after ending the baccalaureate grade education about their expectant entry to the consequential master degree education and evaluates responses for next questions with objective area coherent.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000QEB
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules