OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání
Citace
Malčík, M. a Orzelová, L. Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání.
In:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 101-107. ISBN 978-80-7368-513-3.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
101
Page to:
107
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-513-3
ISSN code:
Proceedings title:
Elektronická podpora měření výsledků vzdělávání
Proceedings:
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Soft kompetence v informační společnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
relative gain of knowledges, computer testing, input level , skills
Annotation in original language:
Monitorovací systém založený na metodě relativního přírůstku znalostí byl zpracován v Metodickém a evaluačním centru, o.p.s. ve spolupráci s Evaluation and Management Centre of University of Durham. Vstupní úroveň znalostí je porovnána se srovnávacím testováním v určitých časových úsecích. V rámci testování byl vytvořen seznam dovedností, který je v průběhu testování sledován.
Annotation in english language:
Monitoring system based on method of relative gain of knowledge was prepared with cooperation of Curriculum, Evaluation and Management Centre of University of Durham. The input level of knowledge is compared with comparative testing from certain time period (preferable time period is one- or two- year period) and is analyzed. In the frame of testing of individual subject the lists of skills, which level is during testing monitored, are created.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000Q02
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules