OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Nejčastější strategie porozumění nečeskému žákovi ze strany učitele
Citace
Sekerová, K. Nejčastější strategie porozumění nečeskému žákovi ze strany učitele.
In:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. s. 328-333. ISBN 978-80-244-1947-3.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
404
Strana od:
328
Strana do:
333
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-244-1947-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
Sborník:
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules