OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy
Citace
Malčík, M. Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy.
In:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
s. 49-54. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
449
Strana od:
49
Strana do:
54
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Název nakladatele:
Neuveden
Místo vydání:
Neuveden
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
self evaluation methodology, evaluation matrix RADAR
Popis v původním jazyce:
Od r. 2007 se na školách provádí povinně podle vyhlášky MŠMT ČR č. 15/2005 Sb. vlastní hodnocení školy. Metodické a evaluační centrum, o.p.s. připravilo v rámci modelu zvyšování kvality školy metodiku vlastního hodnocení školy. Metodika obsahuje 6 zkoumaných oblastí rozdělených na 28 podoblastí a přes 120 ukazatelů. Soubor ukazatelů je pomůckou, která nastaví pro školní týmy jednotné podmínky pro realizaci vlastního hodnocení školy. V rámci aplikace metodiky jsou jednotlivé ukazatele hodnoceny na čtyřstupňové škále nebo nově pomocí matice bodového hodnocení RADAR. Získané výsledky lze porovnat s minulým obdobím případně s jinými školami podobného typu. Je připravena logistika využití příkladů dobré praxe ve školách.
Popis v anglickém jazyce:
Since 2007 school self evaluation is compulsorily executed in accordance with decree no. 15/2005 of MŠMT (Ministry of Education) of the Czech Republic. Methodical and evaluation centre, o.p.s. has prepared school self evaluation methodology within the frame of school quality increase model. The methodology contains 6 surveyed areas divided into 28 subareas and over 120 indicators. Complex of indicators is tool, which will set for school teams uniform conditions for school self evaluation realization. In the frame of methodology application the individual indicators are evaluated in four-stage scale or newly with the help of point evaluation matrix RADAR. It is possible to compare the gained results with past period, possibly with other schools of similar type. Logistics of examples of good practise at schools is prepared.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000PXS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules