OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Centrum pregraduálních praxí (45170)
Title:
Nová role učitele - Pedagogická praxe v kontextu pregraduální učitelské přípravy
Citace
Dokoupilová, L. Nová role učitele - Pedagogická praxe v kontextu pregraduální učitelské přípravy.
In:
Nová role učitele-budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 303-317. ISBN 978-80-7368-517-1.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
15
Page from:
303
Page to:
317
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-517-1
ISSN code:
Proceedings title:
Nová role učitele-budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele-budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Conference venue:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
practical training; skills; pre-graduate training
Annotation in original language:
Článek se v kontextu s probíhajícím Boloňským procesem a národní školskou reformou zabývá problematikou přípravy budoucích učitelů. Do popředí se dostává praktická příprava s ohledem na zisk jednotlivých kompetencí studentů a jejich uplatnění na trhu práce.
Annotation in english language:
In connection with the Bologne Process and the national school reform in the Czech Republic, this article deals with the topic of preparing future teachers. The role of practical training in reference to the individual skills and students? prospects on the job market are focused on.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/08:A1000PWM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules