OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Učíme se evaluovat - rámec pro autoevaluaci mateřské školy
Citace
Tomášová, A. Učíme se evaluovat - rámec pro autoevaluaci mateřské školy: Zborník referátov z konference s medzinárodnou účasťou.
In:
Ako sa učitelia učia?.
Prešov: Metodicko-pedagogické centrum v Prešove, 2007. Metodicko-pedagogické centrum v Prešove, 2007. s. 266-269. ISBN 978-80-8045-493-7.
Subtitle
Zborník referátov z konference s medzinárodnou účasťou
Publication year:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
288
Page from:
266
Page to:
269
Form of publication:
ISBN code:
978-80-8045-493-7
ISSN code:
Proceedings title:
Ako sa učitelia učia?
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Metodicko-pedagogické centrum v Prešove
Place of publishing:
Prešov
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Ako sa učitelia učia?
Místo konání konference:
Slovensko, Prešov
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Evaluation, tool evaluation, conditions education, structure evaluation.
Annotation in original language:
Transformace ve školství vyžaduje od učitelů soustavné vzdělávání a aplikaci získaných poznatků v praxi. Učitelky mateřských škol usilují v průběhu historie o sebevzdělávání. V souvislostí se současnou probíhající kutikulární reformou nabízejí školicí instituce pro učitelky mateřských škol krátkodobé i dlouhodobé vzdělávací kurzy. Zájem o vzdělávání probíhá v oblasti evaluace, zejména autoevaluace vlastní školy, třídy. V průběhu kutikulární reformy preprimárního vzdělávání se projevilo v praxi jako užitečné použít nástroj autoevaluace mateřské školy. V příspěvku se zamýšlím nad strukturou evaluačního nástroje pro autoevaluaci v preprimární školské instituci.
Annotation in english language:
Transformation in education exact of teachers systematic education and application gained piece of knowledge practically. Teacher kindergardens make an effort along story about self - culture. In context contemporary instant cuticular reform offer train institution for teacher kindergardens short - term and long - term educational training. Interest in education proceeds in the area evaluation, especially evaluation personal schools, classes. Along cuticular reform pre - prime education disply manifest practically like useful apply instrument evaluation kindergardens. In benefit I am going to above structure evaluation tools for evaluation in pre - prime school institution.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/07:A1100PRD
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules