OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
Výukový klip a jeho využití při expozici pojmových a konceptuálních znalostí
Citace
Tvarůžka, V. Výukový klip a jeho využití při expozici pojmových a konceptuálních znalostí.
In:
Trendy technického vzdělávání.
s. 151-153. ISBN 978-80-7220-311-6.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7220-311-6
Název knihy v originálním jazyce:
Trendy technického vzdělávání
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Olomouc
Název nakladatele:
Neuveden
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
267
Počet stran knihy:
Strana od:
151
Strana do:
153
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Educational clip; conceptual knowledge; technological education; communication;
Popis v původním jazyce:
Tento příspěvek popisuje závěry dílčího výzkumu vizuálních struktur používaných v technologické edukaci. Ve výzkumu je ověřován výukový klip prezentující pojmové a konceptuální znalosti. Potřeba zkoumat struktury výukových klipů ve výuce je iniciována inovační tendencí, snahou zefektivnit vyučovací proces, zjednodušit či urychlit vzájemnou komunikaci a ověřit možnosti stimulace žákovy pozornosti tímto edukačním konstruktem
Popis v anglickém jazyce:
This story describes conclusion of a particular research of visual structures used in a technological education. In the research there is checked an educational clip presenting conceptual knowledge. The necessity to search structures of educational clips during classwork is motivated by innovative trend, tendency to improve teaching process, simplify or accelerate bilateral communication and confirm possibilities of stimulation of pupil´s attention by this educational construct.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules