OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Citace
Zezulková, E. Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole.
In:
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole.
Brno: Paido, 2007. Paido, 2007. s. 121-121. ISBN 978-80-7315-150-8.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
124
Strana od:
121
Strana do:
121
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7315-150-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Sborník:
Název nakladatele:
Paido
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
communicative competences; pupil with mild mental disorder; primary school.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje řeči a komunikativní kompetence u žáků s lehkým mentálním postižením. Pozornost je věnována rozvoji řeči ve vztahu k psychickým procesům a otázkám diferenciační schopnosti mozku, zejména fonematické diferenciace. Důraz je kladen především na včasnou diagnostiku a stimulaci řečového rozvoje, a to zejména na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, zaměřeném na zjištění úrovně a analýzu rozvoje fonematického uvědomování u žáků mladšího školního věku s lehkou mentální retardací.
Popis v anglickém jazyce:
Specifics of communicative competences development at pupils with mild mental disorder in primary school are described in this article. The focus is set on speech development and on ability of brain to differentiate, especially phonemically. Early diagnostics is very important. Research data are presented here. Research was focused on pupils with mild mental disorder at primary schools and their ability of phonemic realization. It is important to focus on speech development.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/07:A1000OJS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules